neděle 1. června 2014

Lakovací TAG

Ahoj všem,

Marcelka mě označila TAGem, takže tato výzva se neodmítá. Bylo to tedy peklo, musím přiznat :D Fotečky jsem musela dělat několikrát, protože se mi nelíbily ale pořád nejsem s výsledkem spokojena. Vždycky jsem na to vlítla, když čas tomu přál a proto většinou jsou na fotkách špatné světelné podmínky, což mi doufám odpustíte.

1. Kolik laků vlastníš?

Musím uznat, že už jsem zralá na doktora Chocholouška. Tímto úkolem jsem zase přepočítala svou sbírku, která se opět rozrostla a není to tak dávno co jsem dělala UPDATE sbírky. Takže v březnu, kdy jsem zveřejnila článek jich bylo 229 kusů a teď už jich je 249 laků spolu se zdobícími, razítkovacími laky, base coaty a top coaty. Celou sbírku jsem vám nevyfotila, na ukázku foto se března a v článku pak najdete i ty nové co se u mě zabydlely.



2. Jaká je tvoje oblíbená značka laků, jaké značky nakupuješ?

Vy co mě pravidelně sledujete, tak jistě víte, že moje srdcovka jsou laky Nubar. Jsem s nimi maximálně spokojena. Lakují se skvěle a poměrně dlouho mi drží na nehtech. Jsou to prostě moji miláčci :)




Z drogérkových jsou to třeba laky Flormar


Pak jsou to laky od Gabrielly Salvete, které řadím k jedněm z nejlepších drogérkových laků.



V poslední době jsem si oblíbila i laky Sally Hansen Extreme Wear a taky laky od Maybelline z řady Super Stay7 Days.



A také nesmím zapomenout na německou značku p2, co bych za to dala, kdyby byla u nás místo kosmetiky S-he.


Kupuji od každé značky jeden kus a když vyhovuje kupuji další. V mé sbírce najdete povícero kusů od Miss Sporty, Rimmelu, Color Clubu, China Glaze, Catrice i Essence(přestala jsem ji kupovat, jediné, co ještě jsem ochotna koupit jsou jejich efektové laky)

3. Jaký je tvůj nejoblíbenější lak. Jaký nosíš nejvíc?

Vzhledem k tomu, že jich mám tolik, tak jsem měla jeden lak maximálně 2-3 krát. Můj nejoblíbenější lak je asi Nubar Reclaim. Naprosto nádherná zelená holografická barva.


4. Jaký druh laku máš nejradši?

Tady je mi to celkem jedno podle nálady nahodím buď krémovku či holograf nebo shimmer.


5. Jaký druh laku obvykle nevyhledáváš?

Tak před rokem bych sem napsala neonové laky, na ty mě poslední dobou pravděpodobně naučila Nikolka (to víš holka, na někoho se to svést musí hihi).


Abych dokončila otázku, tak nevyhledávám texturové laky, tím rozuměj, že pískové laky já ráda ale jak je to textura bez shimmeru či glitrů, na nehty to nechci.

6. Jaký lak je tvůj nejnovější?

Opravdu to chcete vědět? No tak mezi úplně nejnovější patří tyto 2 láčky od Flormaru. Black dots jsem u nás sháněla docela dlouho stejně jako ten mint s číslem 424.


Jenže já mám pro vás ještě ty co přišly po UPDATU sbírky :) z těch dražších značek jsou nové tyto

Zase já hlava děravá zapoměla na Nubar Iris Dust, vždycky si říkám, jestli je to vše a vždy zapomenu :D
Také láčky z drogerie si našly ke mě cestu.


A v neposlední řadě taky nějaký nadlak a podlak.


7. Jak skladuješ své laky?

Skladuji je u sebe v poličce z jedné mých skříněk v temnu a dalo by se říci, že i v chladu, bohužel tu mám vlhkost, což by mohlo nahrávat tomu, že mi laky zůstanou v dobré kondici snad dlouho.




8. Jaké laky si plánuješ pořídit?

Radši žádné ale chtíč je silnější než moje vůle, takže určitě zase něco přibude. Nařídila jsem si STOPku, tak snad se mi to povede si dlouho nic nekoupit, ale je jasné, že kdybych se dostala do Německa, tak bez laku od p2 prostě neodejdu :D 

9. Kupuješ si odlišné odstíny nebo spíše podobné? Jaké odstíny preferuješ?

Ze začátku to bylo tak, že jsem šla po fialové barvě. Pak se u mě objevila mánie na mint, či světle zelené šmrnclé modrou.

Ale snažím se kupovat i jiné barvy. Nejvíce však mám asi těch fialových a mint barev.




 10. Mění se tvá paleta s ročními obdobími nebo spíše s příležitostí?

Lakuji barvy dle chuti, samozřejmě s ročními obdobím nalakuji i barvu odpovídající. Řídím se dle toho, na co mám chuť :)

11. Ladíš laky s oblečením či make-upem?

Na tuto otázku vztahuji předchozí odpověď, já se moc nelíčím, vlastně skoro vůbec. A jak jsem psala , laky vybírám podle chuti a ne to co si mám vzít na sebe :)

12. Používáš laky denně nebo jen speciální příležitosti?

Většinou lakuji 2 x týdně ale teď co mám Barneyho to kolikrát nevyjde. Když byl čerstvě u nás doma jsem nelakovala snad měsíc. Teď už si chvílemi najdu čas něco láknout.

13. Jaký lak používáš nejméně?

Těžká otázka jelikož jsem na nehtech neměla všechny barvy co mám ve sbírce. Ale nemusím žlutou i když mám 2 láčky ve sbírce, koupila jsem je spíše pro případný nail art. Ale určitě pro ně udělám swatche. Jinak asi nikdy nenalakuji jeden odstín od NYC Make me Blush ani nevím, proč jsem ho koupila, vůbec se mi nelíbí!!! Taky to tak máte, že si něco kupíte, přijdete domů a zjistíte, že se vám to nelíbí?


Mám ráda glitrové laky ale používám je hodně málo, protože mě pak nebaví to odlakování.

14. Máš nějaký vysněny lak, který by sis jednou chtěla koupit?

Já to mám spíš se značkou, chtěla bych zkusit třeba Butter London, Julep, Kleancolor, Sinful Color, Deborah Lippmann, SpaRitual, a England atd.

15. Kolik jsi nejvíc utratila za lak?

Mám pocit, že tím lakem je Zoya Zuza, která je až z Floridy a stála mě něco cca 300,- A navíc byla pro mě docela zklamáním, že barví nehty, potvora jedna.




16. Které laky obalů se Ti líbí nejvíce?

Tady musím zase napsat Nubar, taková fajn buclatá lahvička, vím, že většině se moc nelíbí :D



Pak třeba již zmíněna Zoya, ta je taková elegantní dáma :)


Pak mám ráda hranaté obaly, co jsou krásně skladné a to jsou třeba Color Cluby nebo Gabriella Salvete :)



17. Je nějaký lak, který by sis koupila vícekrát?

Těch je třeba již zmiňovaný Nubar Reclaim nebo také China Glaze For Audrey.


Tak a je třeba ještě někoho nominovat :)

Co třeba:
Baju z http://nagellackmaniak.blogspot.cz/
Anisek z http://anisek-nail.blogspot.cz/
Adriana z http://adriana-nailart.blogspot.cz/

A tady máte holky otázky:

1. Kolik laků vlastníš? 
2. Jaká je tvoje oblíbená značka laků, jaké značky nakupuješ? 
3. Jaké jsou tvé nejoblíbenější TOP laky? Jaký nosíš nejvíc? 
4. Jaký druh máš nejradši? 
5. Jaký druh obvykle nevyhledáváš? 
6. Který lak je tvůj nejnovější?
7. Jak skladuješ své laky?
8. Jaké laky si plánuješ pořídit?
9. Kupuješ si odlišné odstíny nebo spíš podobné? Jaké odstíny preferuješ?
10. Mění se tvá paleta s ročními obdobími nebo spíše s příležitostí?
11. Ladíš laky s oblečením či make-upem?
12. Používáš laky denně nebo jen na speciální příležitosti?
13. Jaký lak používáš nejméně?
14. Máš nějaký vysněný lak, který by sis jednou chtěla koupit?
15. Kolik jsi nejvíc utratila za lak?
16. Které obaly laků se ti líbí nejvíce?
17. Je nějaký lak, který sis koupila víckrát?

Snad jsem se úkolu zhostila dobře a těším se s čím přijdou nominovaná děvčata :)

19 komentářů:

  1. Hele najdi si na to svádění někoho jinýho, si připadám pak jak zločinec :D
    No, ty Nubary, to je pecka! A těch mint laků :D Já mám asi nejvíc růžových a červených, ale zelených poslední dobou taky. Naopak oranžových a žlutých mám docela málo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyyyjo, pěkná sbírečka! :-) To se s tou svojí sedmdesátkou můžu jít zahrabat :-) Napsala bych, že tohle ukážu doma, až se budou zas blbě dívat, že jsem si pořídila nový lak. Ale oni už to vzdali a blbě se nedívaj :-D. Ty Nubar mají náhodou moc pěknej obal!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Neboj ono to bude pomalu narůstat :D Jen jim to ukaž, že je nás víc, co jsme ulítlí na laky :D

      Vymazat
  3. Takových krásných kousků ! Radost pohledět. :) A jak se tak dívám na ty Nubar, tak už bych si taky nějakýho Nubaráka mohla pořídit. :D V týdnu se do tagu pustím, děkuji za nominaci. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super budu se těšit na tvé zpracování :) Nubar určitě vyzkoušej :) a děkuji

      Vymazat
  4. to byla radost pohledět :) a asi nejvíc jsem slintala u těch Nubarů, budu si ještě nějaké pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je sbírka, už jsem ji obdivovala a slintala nad ní na facebooku. Hezky zpracované, ja mám hrozně ráda tyhle "šmejdící" články :D zhltla jsem ho celý s nadšením a už při čtení jsem si v duchu zkoušela odpovídat na otázky a říkala si, že je to celkem těžké na něco odpovědět nebo vybrat jeden konkrétní :D a vida, já si to vyzkouším na ostro. Děkuji za nominaci, ráda se s tím poperu :) sama jsem zvědavá na tu inventuru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se těšit na tvůj článek :) jsem zvědavá jak ho pojmeš :)

      Vymazat
  6. Hani, to je teda profi sbírka, pěkně jsem si početla a hlavně zírala :-)), tak to já jsem se svými "pár láčky" břídil proti Tobě :-D...myslím, že Tě počtem laků opravdu nemám šanci dohonit !-) Nubárky vypadají opravdu překrásně jeden hezčejší než druhý, a ta mintová sbírka hmmm nádhera...krásný tag! Zdravím Tebe i Barneyho :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko děkuji bylo to něco než jsem to dokončila :D zdravím tebe i tvé kočičáky :)

      Vymazat
  7. Jéééj, já si to tak čtu a říkám si, jakou to muselo dát práci a co bych tam asi napsala já...a na konci nominace :-D. Asi mi bude trvat 100 let, než to udělám, ale jsem odhodlaná :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi to jsem vás vypekla, ale není důležité hned ale prostě až to půjde budu se těšit na článek :)

      Vymazat
  8. Haničko děkuju moc za nominaci!!! :) moc se omlouvám, že jsem na tenhle článek narazila až dneska, ležím ve státnicových otázkách, takže si na něj ještě chvilku počkám, ale rozhodně se na něj hned pak vrhnu, děsně se těším!:)) Jinak fotky jsou náhodou naprosto peckový a celej ten článek je fakt bezva:) 249 je fakt síla :-D to ještě rozhodně nemám, ale málo jich taky nebude, jak to tak vidím :-))

    OdpovědětVymazat
  9. krásna zbierka. S tým p2 miesto She úplne súhlasím.

    OdpovědětVymazat