neděle 9. března 2014

Má sbírka laků na nehty (UPDATE) + nail art sbírka

Zdravím všechny příchozí,

nastal čas Vám opět ukázat sbírku laků, která se rozrůstá dost rychlým tempem. Což je sice fajn ale zároveň špatné pro mou peněženku. Když jsem vám svou sbírku ukazovala poprvé, bylo to v červnu 2013 a spolu s nadlakama, podlakama a razítkovacími laky čítala 95 kusů. Monetálně teď o cca 9 měsíců později se sbírka rozrostla na 222 ks.


Pro porovnání mám pro Vás následující fotku, je to pro mě až hrozivé :D


Tento článek jsem chystala přes 2 měsíce ale 3 láčky byly na návštěvě u sestry, tak jsem čekala, abych mohla nafotit opravdu celou sbírku. No a nebyla bych to já, kdyby se mezitím do sbírky nenastěhovaly další věci. Co jsem koupila během těch 2 měsíců Vám ukáži až v závěrečných fotografiích.

Má kompletní laková sbírka
Zabírá skoro celý běhoun :D

Začněme s jednotlivými laky, nejprve razítkovací. Moc jich nemám ale stačí to. Na razítka postupně testuji i obyčejné laky a ve sbírce se jich několik fungujících vyskytuje, což je dobré pro mé finance.


Nubar

Stále se řadí mezi moje nejoblíbenější laky. Mají krásné barvy, sice jsou dražší ale zároveň jsou 3 FREE. Líbí se mi flaštička laku a dobře se mi s nimi lakuje. 





China Glaze

Mám pouhé 4 kousky, ale brzy by měl přicestovat lak Ahoy. Nejoblíbenější je For Audrey a Admire se zase skvěle hodí na razítka.


Dražší značky po jednom kuse

U Zoyi už to neplatí, protože už mám 2 :) ale když už mám fotky nachystaný, tak je vidíte takto. Nfu Oh mě tak štve, krásný holograf a tak mizerná výdrž a o lakování ani nemluvím.


Gabriella Salvete

Nejprve Vám ukáži klasické laky a pak STARS. Gabriellu mám ráda, jejich laky jsou velmi dobré a kvalitní a hlavně cenově dostupné. Ve sbírce těchto klasických laků ještě nemám vyzkoušené 4 kousky.




STARS laky mě také dostaly, ale pouze ty, co mají v sobě třpytky a shimmer, ne ty s holou texturou.




 Flormar

Další drogérkové laky, které mám ráda, spousta krásných barev a řad laků, které jsou cenově dostupné i když se mezi nimi najde kousek, se kterým nejsem spokojena. Zatím to byl však 1kus z 30 laků, které vlastním.






Sally Hansen

Od této značky toho také moc nevlastním ale jsem s nimi docela spokojena, jen mi trochu vadí štěteček, který je rovně střiženy a drobet široký.


p2

Německé laky za fajnovou cenu a navíc mi vyhovují jak výdrží tak i lakováním. Jistě víte,  mají i pískové laky, které mám též moc ráda hlavně odstín Seductive.




NYC

 Radši mám jejich třpytkové a efektové laky než normální barvy, proto jich ani moc nemám.




Maybelline

Velice mě zklamal lak č.77 z řady Colorama, který nevydržel ani 24 hodin a hned se začal olupovat. Zato řada Super Stay 7 days je o něčem jiném, jen mi vadí široký štěteček.


Max Factor

Vlastním pouze 2 kusy, které jsem vyhrála u Romči v giveaway a ještě jsem je nezkoušela, to jsem ale ostuda.


 Gosh



 Misslyn

Laky z  Německa, zlatý třpytkatý je moc parádní efekťák. Zelený už jsem také zkoušela a zatím z něj mám divné pocity. V nabídce mají také pískové laky.


Miss Sporty

Vím, že spousta z vás je radši obchází velkým obloukem, ale já jsem s nimi spokojena. Dlouhá výdrž, nízká cena, nehoustnou mi.



Rimmel

I zde takový průměr spokojenosti, liší se to kus od kusu.



Essence

Tak tady už jsem se zařekla, že si od nich už žádný nekoupím. Výdrž katastrofální. Crackovací růžový lak jsem měla 2 krát na nehtech a zhoustl tak, že ho budu muset vyhodit. Jen třpytkové laky trochu napravují Essence reputaci ale opravdu jen velmi málo.




Catrice

Spokojenost až na jeden kousek.



Golden Rose

Tyto laky moc nepoužívám vlastně skoro vůbec, prakticky to byly zbytečně vyhozené peníze.


Essie

2 láčky ve sbírce, které mám ráda kvůli barvě a výdrž je také ucházející.


Color Club

Miláčci holouškové, určitě bych chtěla zkusit i od CC klasické krémové laky, než jen holografické.




Zdobičky

Mám je v barvách, které využiji ale stejně nejvíce preferuji razítkování.


Laky po jedné značce

Některé jsou fajn, některé ne. Po článku co psala Nikolka o chemických koktejlech v kupovaných lacích z tržnice se některé z nich chystám zbavit. Buď poputují do koše nebo si je případně nechám na nějaký DIY projekt, třeba na nějaké zdobení s nimi.





Podlaky a nadlaky

Pro mě velice nutná záležitost a navíc ráda, zkouším nové a pak jsem kolikrát s výsledkem zklamaná :D



Nail art sbírka

Tady vás nebudu zatěžovat nějakým zbytečným okecáváním.

Tak tady skladuji ty serepetičky na nail art.



 
















A ještě zbývá vám ukázat co jsem nakoupila, během 2 měsíců, kdy článek ležel rozepsaný v konceptech.





Uma k novým úlovkům nepatří, mám jí od Vánoc, jen jsem jí zapoměla vyfotit, já hlava děravá


Tak snad jste dorolovali myškou až nakonec a moc Vás to neunudilo :D mějte se krásně.

22 komentářů:

  1. no téééééda, některé ty kousky tedy velmi závidím :-)

    a z fotek jsem si udělala krásnou představu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Musím si utřít sliny :-D Je to krása...co taky jiného :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Takový krásný odstíny ! Zalíbilo se mi jich tolik, že bych to měla radši hodně rychle zapomenout, protože teď si musim nařídit na chviličku stop stav. :D No a rozrostlo se to slušně. Ty štětce na nail art vypadají dobře, zrovna tohle bych si už taky měla obstarat.
    No, parádní sbírka Hani. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Romčo, taky si musím dát STOPku. A štětce zkus i když jsem ještě pořád všechny nezkoušela ale vím, že se budou hodit :)

      Vymazat
  4. Páni, takovou sbírku jsem ještě neviděla :D Máš toho hodně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná sbírka..radost se koukat ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasná sbírka :) Všechny laky jsou nádherné. Hrozně moc závidím :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, akorát k závidění nejsou ty finance, které jsem do ní nastrkala. :)

      Vymazat
  7. uááááá takové krásné kousky, rozhodně bych si tedy vybrala :)) a trošku jsem slintala nad destičkama na razítkování, takový pěkný motivy ách :)) asi vím čím si v sobotu udělam radost - vidím to na nějakou destičku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Destiček, taky nemám nikdy dost nejvíc slintám nad Moyou London :D

      Vymazat
  8. Takových laků :D Ale na tom koberci pohromadě to zas nevypadá, že je jich tolik :D Moc hezká sbírka Hani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, ale vypadá :D a pořád si nedám pokoj

      Vymazat
  9. Docela síla to provnání :D :D A to ti ještě 2 pískáče od p2 přibudou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, odstrašující příklad :D jaképak měli?

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Nejhorší je, jak rychlým tempem se to rozrostlo :D

      Vymazat
  11. No pekná zbierka ... milujem najviac Flormar

    OdpovědětVymazat
  12. úžasná zbierka, ale teda tá porovnávačka :-D páči sa mi farebná škála Rimmelu na druhej fotke a p2 Victim :-) ja dnes plánujem nejaký Astor, dva, tak uvidím, či ma niektorý okúzli :-)

    OdpovědětVymazat