neděle 15. května 2016

Tulips nails

Krásné ráno všem,

nail art s tulipány tu ještě nikdy nebyl a já se pustila do trochu jiného razítkování. Netiskla jsem totiž rovnou na nehet ale dělala jsem si nálepky. Fígl spočívá v tom, že jsem si vzor tulipánů přenesla na razítko. Tulipány jsem vybarvila zvolenými laky, nechala chvíli zaschnout a pak jsem celý vzor přelakovala bezbarvým lakem. Celé jsem to opět nechala zaschnout a pak z razítka sloupla a nalepila na nehet.

Pokud nálepku nenecháte přeschnout můžete jí přímo přenést na nehet, aniž byste nehty přelakovávaly bezbarvým lakem. Pak následovalo delší začišťování. Přelakováno nadlakem a bylo hotovo.










Mějte se fajn :)

4 komentáře:

  1. Tohle je strašně hezký, Hani. :) Já už to budu asi přenášet jedině rovnou z razítka, protože se mi to jinak věčně někde odchlipuje, to mi nějak nejde, ale ty to máš perfektní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) ono to fakt nechce nechat přeschnout ten průsvitný lak, přelakovávala jsem to od essence the gel nail polish 01 absolute pure a jakmile už se mi neobtiskávaly na to bříška prstů, tak jsem to odlepila a hned dala na nehet. Je fakt že cca do 5 minut to sloupávám ale je to strašnějakoby lepkavý a tím to pak drží na nehtu.

      Vymazat