pondělí 2. května 2016

Lace and crystal nail art

Krásný den všem,

dnes by jako každé první pondělí v novém měsíci na vás čekala Battle nail art challenge. S holkami jsme se dohodly o posunutí na příští pondělí. Dnes si tedy dáme nail art s krajkou a kamínkama.


Na všechny nehty krom prsteníčku jsem nalakovala temně modrofialový lak Cuccio, který mi donesl Ježíšek od Romči ♥. Musím uznat, že je to velký fešák a dobře se lakuje.

No a na prsteníček jsem dala nude barvu od Flormaru My Cappuccino. S razítkováním si skvěle poradil stříbrný China Glaze Millenium. 

Nude barvu jsem doplnila kamínky z Aliexpressu a bylo hotovo. 

















Jak se vám líbí výsledný efekt? Mě moc :) Mějte se fajn :)

3 komentáře:

  1. Tohle je překrásný. Jak mně se líbí ten prsteník, ten to dokonale doplnil a osvěžil.
    Jsem ráda, že jsi s lakem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tyhle nehtíky jsou opravdu krásný :)

    touhyalasky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat