pátek 22. dubna 2016

Spring nail art with SpaRitual

Krásný den všem,

já vím, že už zase další příspěvek je s laky SpaRitual. Jenže oni na mě přímo křičely, že mám s nimi udělat jarní nail art.

Takže jsem se pustila do díla a použila 2 kousky z jarní kolekce. Tyto 2 odstíny se mi líbily nejvíce a musela jsem je mít. Naštěstí jsem neměla chutě kupovat celou kolekci hihi.

Na všechny nehty jsem nalakovala zeleno-modrého fešáka jménem Tender. Na prostředníček a prsteníček jsem bílým razítkovacím lakem natiskla motiv květin z destičky od B.loves. Na razítka jsem si přenesla motýly a vybarvila je fialovým odstínem Supportive. Motýlky jsem přelakovala bezbarvým lakem a nechala zaschnout. Poté jsem je sloupla z razítka a umístila na nehet. Vše přelakováno nadlakem a bylo hotovo.










Mějte se prima :)

5 komentářů: