úterý 3. listopadu 2015

BNA Challenge #16 Galaxy nails

Krásný den všem,

dnes jsme si pro vás s holkami připravily Galaxy nails. Můj pomyslný To Do List již delší dobu obsahuje položku Galaxy nehty. Jsem ráda, že jsem je konečně vytvořila a vlastně naše BNA mě je donutila udělat.

Zjistila jsem, že jsou vesmírné nehty docela rychlé k vytvoření a i jednoduché.Potřebujete jen laky a houbičku na zdobení.

Základem klasických galaxy nehtů většinou bývá černý podklad aby vám zdobení krásně na nehtech vyniklo. I já zvolila černou barvu a poté jsou houbičkou "naťupkala" v různých odstínech barvu galaxie. Fantazii se meze nekladou a můžete použít skoro jakoukoliv barvu. 

Určitě použijte i bílou barvu, která může znázorňovat mléčnou dráhu. Když juknete na strejdu Googla vyskočí vám spousta krásných obrázků vesmíru, kde můžete čerpat inspiraci. Jako třeba tento obrázek:

Zdroj:
Pojďme se podívat, jak  jsem se já s daným úkolem poradila.










A jak si poradily holky s Galaxy tématikou zjistíte zde:

Alča :)
Lenka :)



4 komentáře: