středa 9. září 2015

Seashell nail art

Krásný den všem, 

jelikož už máme chladněji, podzim a ošklivé počasí  užklepe na dveře. Pojďme si nostalgicky připomenout léto. Letos jsem nebyla ani u moře prakticky vlastně už 3 roky. Moře zbožňuji a stejně tak i hledání mušliček na pláži. Je to pro mě uklidňující relax. 

Proto jsem se rozhodla, že si nějaké mušle vytvořím na nehty. Voda, mušle to prostě patří k mému znamení Vodnáře a asi proto to mám tak ráda.


Modrý podklad je Miss Sporty Gel Shine Lasting Color v odstínu č. 510 a na razítka jsem použila stříbrnou metalickou barvu China Glaze Milennium, kterou mám od milé Soni :)









Také si ještě nějak přivoláváte léto a teplo nebo už jste naladěni na podzimní vlnu?

Mějte se prima :)

15 komentářů:

  1. Krásná mani :-) Já teď taky hodně frčím na modré, možná taky proto, že jsem letos u moře nebyla a chybí mi to.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekna manikura.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná manikúra :) já byla ještě v neděli v Itálii, a tak jsem myšlenkami pořád tak nějak u moře :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, po dovolený jsem taky vždycky myšlenka ještě tam a děkuji :)

      Vymazat
  4. To vypadá krásně. :) S razítky to prostě umíš, to se na to krásně kouká. :) Snad mi to s těmi od tebe půjde lépe. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romanko :) snad to půjde, kdyby ne tak mi dej vědět a zkusím ti objednat razítko z Aliexpressu včera mi přišly 2 nový hlavy do tho a jde to s nima moc dobře a jsou za pár korun :)

      Vymazat
    2. Tak fajn, ozvu se, kdyby mi to nešlo. :)

      Vymazat
  5. jůů úplně jsem dostala chuť sbalit kufry a vyrazit k moři :))) krásné nehtíky Hani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Ali ♥ já bych jela hned. Jenže to moje klíště by se tady asi zbláznilo :D

      Vymazat
  6. Krásne sú, Hani. Strieborná a modrá je super kombinácia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Suzi, souhlasím s kombinací a právě proto jsem ji zvolila, že je krásně kontrastní :)

      Vymazat
  7. Pekné :) Nevieš, kde by som tie razítka mohla kúpiť? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Můžeš koupit zde http://www.bornprettystore.com/summer-beach-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-l017-65cm-p-19372.html nebo taky na aliexpress : http://www.aliexpress.com/item/1-pc-Hot-Fashion-6-12cm-DIY-Nail-Art-Image-Stamp-Stamping-Plates-Manicure-Templates-Nail/32365262998.html?spm=2114.01010108.3.202.eO8GC5&ws_ab_test=201526_2,201527_3_71_15_72_16_73_13_74_14_75,201409_2

      Vymazat