pondělí 7. září 2015

BNA Challenge #14 Proužky

Krásné ráno všem,

pro tento měsíc jsme si pro vás připravily proužky. Naivně jsem si myslela, jak tento nail art bude snadný a rychlý. Pěkně jsem se spletla. Zkoušela jsem dělat proužky pomocí štětce určený přímo na proužky s dlouhým vlasem. Proužky jsem měla každý jinak široký a byly příšerně nerovné. Bylo mi jasné, že tudy cesta nepovede.

Musela jsem si vzít na pomoc úzkou pásku širokou asi 1 mm. Díky její pomoci, byly proužky krásně rovné a pravidelné.


Jako základní barvu jsem použila Nubar Dare You To Dragonfly a na proužky krásný černý holograf Color Club Beyond. Jakmile byl Nubar dostatečně zaschlý, umístila jsem pásky vedle sebe. Musela jsem utvořit mezery, abych je mohla přetřít holouškem. Jakmile nanesete lak, je třeba co nejdříve odstranit pásku, jinak by vám to dělalo neplechu. Vše jsem přelakovala nadlakem a bylo hotovo.








Nezapomeňte se podívat k holkám.

Alča:
Lenka:
Victoria:



5 komentářů:

  1. To je perfektní kombinace, Hani. :) Jinak ani já proužky neudělám jinak, než za pomoci pásky. :D Se to nezdá, ale není to jen tak. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Velice se ti to povedlo.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat