sobota 11. července 2015

100% Pure Soul Mate

Krásný večer všem,

dneska mám konečně pro Vás poslední ze 3 kousků, které jsem dostala od Českého zastoupení 100% Pure k recenzi. Vím, trvalo to dlouho ale konečně je zbývající lak nafocen, tak abych byla s výsledkem alespoň trochu spokojena.


Soul Mate jsem musela fotit asi tak na 5 pokusů jednou se mi nelíbily fotky, poté špatné lakování. 

Barvičku vám asi těžko popíši. Vidím v ní odstín starorůžové, chvíli odstín šedé i oranžové. Na nehtech vám bude dělat parádu. Je to decentní barva, která vám určitě nebude dělat ostudu.

Lakování neprobíhalo dle mých představ. Tekutina je poněkud hustší a nechtěla "klouzat" po nehtu. Musela jsem kápnout do lahvičky pár kapek thinneru. Pak už se mi s lakem pracovalo o něco lépe.

Lak schne do polomatného finiše. Doba schnutí byla také ucházející, žádné drama se tak nekonalo.

Jako předchozí 2 kolegové Cherry Pop a Woodstock má lak 14,7 ml a je 10 free. Má užší štěteček, se kterým se mi dobře manipuluje.













 
Inspektor Barneby musel dohlížet
Přeji hezký zbytek víkendu a jak se vám líbí tyto odstíny růžové? Máte podobný? 

Lak můžete zakoupit zde :)

Děkuji  100% Pure za poskytnutí produktu k recenzi.

5 komentářů:

  1. Je krásnej, moc se mi líbí. :) A fotky překrásný Hani ! :) Zdravíme Bárníčka :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím Romanko :) Taky vás zdravíme Tebe i pana Odina :)

      Vymazat
  2. Krásný odstín a ty fotky aach..moc pěkné..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hani to je krása :) takové barvičky ti moc slušíí :)

    OdpovědětVymazat