středa 1. dubna 2015

BNA challenge #9 Apríl aneb jak nelakovat

Krásný den všem,

dnešní téma je hodně netradiční a specifické. Když jsme před časem s holkama diskutovaly nad dalšími tématy do BNA, napadlo nás udělat aprílovou manikúru. A nač je aprílová manikúra zaměřena? Na chyby, nedostatky a nešvary při lakování, kterých se hodně často dopouštíme.



Já si vzala pod oko zapatlanou kůžičku u kutikuly při lakování. Proč zrovna tento nešvar? Protože mám ještě v paměti, jak Sally Hansen na facebooku vyhlásila soutěž na nail art ve stylu Stella look. O to větší překvapení bylo, když vybraly jako 1. místo fotografii se zapatlanou kůžičkou. Možná i vy, kdo je sledujete, máte v paměti ono vítězné foto. Upřímně jsem se i divila slečně, která fotku posílala do soutěže, že si nehty nezačistila a takové dílo přihlásila do soutěže. Pro připomenutí tady máte fotografii ale ono zapatlané dílo není už tolik viditelné, protože dle zkoumání společně s Lenkou je fotka retušovaná. Sally Hansen se určitě nelíbily negativní komentáře na vítěznou fotografii.

zdroj:
Existuje spousta pomocníků, jak zabránit nepořádku :

1. Tekutý latex, naprosto skvělá věcička. Nanesete na kůžičku, necháte zaschnout a pak sloupnete i s nežádoucím přebytkem laku. Na bázi sloupnutí, funguje i třeba Peel of od Miss Sporty.

zdroj:
2. Lepící páska, vhodná např. při technice water marble. Oblepíte nehet a poté i s nečistotami sundáte.

3. Vatová tyčinka namočená v odlakovači. Jednoduše namočíte v odlakovači a čistíte.

4. Na detailnější čištění já používám štětec. Je dobré si najít takový, který vám bude vyhovovat. Já momentálně používám zkosený štětec od Essence na linky, se kterým se dobře dostanu tam kam potřebuji.

zdroj:
5. Korektor laku v peru. Na trhu jich najdete ve velkém množství od různých značek, já momentálně používám od Essence. Mám ho přes rok a stále funguje.

zdroj:
Toto jsou mé malé tipy k začištění. Když pak fotíte swatch nebo nail art, tak foťák nedokonalost a sebemenší malou skvrnku pěkně ve výsledku vytáhne. A když mi na nehtu zbude menší nečistota, které jsem si před focením nevšimla, tak jí vyretušuji v programu na úpravu fotek :)

Nejprve fotky nezačištěné a pak se začištěním :)












A jaké chyby či nedokonalosti si vzaly holky na paškál?

Alča zde :)
Lenka zde :)
Victoria :)

A jaké jsou nešvary při lakování u vás? Víte o něčem co děláte špatně?
Mějte se krásně a já se momentálně zaučuji v novém zaměstnání, tak mi držte palce ať mi to jde dobře a jsou se mnou spokojeni.

18 komentářů:

  1. Tak to je opravdu krásně provedené! :D Opravdu jsem se u první fotky zasmála :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem se u první fotky normálně zděsila, říkala jsem si, že ses asi zbláznila :-D
    Moc hezký článek, já fakt nechápu, jak některé slečny mohou fungovat s nezačištěnou kůžičkou a navíc to pak i veřejně publikovat, viděla jsem už hodně takových fotek a jenom nevěřícně kroutila hlavou. Já neříkám, že jsem nějaký lakovací expert, ale na tohle si dávám vždycky pozor a když to ujede, tak použiju buď korekční pero nebo vatovou tyčinku namočenou v odlakovači, vždyť to čištění trvá chviličku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že to splnilo účel :) ani já ze sebe nedělám experta v lakování ale toto snad musí vidět, každý, že to není hezké. Opravdu to čištění nezabere tolik času. Děkuji za zastavení :)

      Vymazat
  3. Hodně štěstí v nové práci, palce držím. :)
    Taky moc nechápu takové fotky. Je teda pravda, že to chce trénink, sama mám k dokonalosti daleko, ale snažím se, aby to bylo, jak bych si představovala (ale já taky nehty zatím nikde moc nefotím a nevystavuju...), ale že to někomu vůbec nevadí a klidně to vyvěsí, to nechápu... :) Navíc začištěný lak i déle vydrží... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá An děkuji, no v práci docela masakr ale je to zase něco jiného a chce to chvíli čas, než se člověk do toho dostane. Ale užívala jsem si pani, která přišla vybírat lak :)

      Vymazat
  4. tohle snad taky nikdo nemůže dělat =D Já mám velký valy, sem tam mi tam něco hluboko zůstane, ale kolem kůžičky? to snad ne =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsem se docela lekla :DD ještě, že jsme holky šikovné a začišťujeme :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo tak tak to radši půjde ven s nenalakovanýma nehtama než s bordelem na kůžičce :D

      Vymazat
  6. :-D Hani, :-D ty jsi to vystihla na jedničku s hvězdičkou, naprosto skvěle zpracované!
    A s tím rejpnutím do Sally, jako kdyby jsi mi mluvila z duše :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Leni, určitě je nás víc, komu se to od Sallyny nelíbilo

      Vymazat
  7. presne takto to vyzera ked dolakujem :D a potom dalsiu hodinu s vatovymi tycinkami cistim :D takto by som fakt nevysla...ale viem, ze moje lakovanie nie je nic extra, mam hlavne problem s lakovanim dole pri kozicke, mavam to tam catso krive, zvlast preto, ze som si donedavna ohryzala nechty, cize 1. nemam v lakovani az taku prax, 2. mam nepravidelne nechtove lozka,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to trochu cviku a jde to hezky, určitě tréninkem nic nezkazíš :)

      Vymazat
  8. Sis s tou prvni manikurou docela vyhrála vid;D

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, kůžičky, to vídám docela často :D Nechápu to, nezabere to moc času a přes to to ženské dělají. Když se mi to stane, buď odlakuji vatovou tyčinkou a nebo mi to mizí při sprchování. Takže já mám ruce čisté ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat