úterý 24. března 2015

100 % Pure Woodstock

Krásný den všem :)

Určitě jste si všimli na mé FB stránce, že i mě byly nabídnuty 3 laky k recenzi. Bylo mi potěšením, že mě české zastoupení oslovilo. Zároveň se jim omlouvám, za dlouhé trvání a publikuji 1.rezenci teprve až dnes, ale nebyla jsem spokojena s fotografiemi, které barevně neodpovídaly. Vždy když fotím swatch laku, chci aby barva reálně odpovídala, nemá totiž smysl klamat návštěvníky blogu. Tudíž jsem se s tím neskutečně dlouho prala a nakonec se mi reálnou barvu povedlo zachytit až mobilem. Následující 2 laky a to třešňově červený Cherry Pop a starorůžový Soul Mate jsou dalším oříškem k focení.

Když mi přišla nabídka ke spolupráci, nezaváhala jsem a nabídku s velkou radostí přijala. A proč? Líbí se mi jejich filozofie. Produkty značky 100% Pure jsou čistě přírodní, veganské, anti-aging a také bezlepkové. A jako milovníka zvířat oceňuji, že výrobky nejsou testované na zvířatech :)


100% Pure vyrábí americká společnost Purity Cosmetics v Kalifornii a vznikla v roce 2005 jejíž zakladatelkou je Susie Wang. Pro více informací klik sem.

Woodstock pochází z Party collection. Obsahuje barevné glitry (měděné, fialové, zelené a modré) v průhledné zelené jelly tekutině. Glitry vyniknou více až, když lak nalakujete na tmavý podklad. 

Jak jsem zmínila tekutina je průsvitná, takže pokud chcete lak nosit bez barevného podkladu, je určitě lepší lak  nalakovat ve 3 vrstvách, aby dostal trochu šmrncu. Mě osobně samostatně na nehtech tolik nebere (proto je jen na prsteníčku, ve 3 vrstvách) ale na černém laku se změní v naprosto dokonalý "vesmír".Velké množství glitrů se rovnoměrně rozprostírá při lakování po nehtu.

Tekutina je hustší a drobet se táhne, nicméně při lakování mi to nevadilo. Užší štěteček je prima a dobře se mi s ním vykreslovaly obloučky. 

Mám jen 2 menší výtky. Jednu už zmínila Romča při její recenzi na Mardi Gras, že lahvička je vratká a hrozí při nepozornosti její převrhnutí. A druhá věc co mi trochu vadí je maličké  a užší víčko laku, které se mi při lakování hůře drží v ruce.

Lak najdete přímo na tomto odkazu, kde ho seženete za 319,- Kč. Laky 100%Pure jsou 10 Free             (formaldehyd, toluen, DBP, kafr, formaldehydovou pryskyřici, xylen, parabeny, parfémy, ftaláty, živočišné složky). Objem laku: 14,7 ml.
















Snad se mi to povede někdy přefotit Nikonem, protože nejsem spokojena s technickou kvalitou fotek.

Moc děkuji českému zastoupení 100% Pure za poskytnutí laku k recenzi. Pokud chcete můžete je sledovat i na Facebooku :) Určitě se podívejte i na další produkty dekorativní, pleťové, tělové či vlasové kosmetiky.

Jak se vám líbí zelený fešák Woodstock? Mějte se prima :)


10 komentářů:

  1. Je krásnej, Hani. :) Taky se mi víc líbí s černým podkladem, ale jak jsi jeden nehet nalakovala jen samotným Woodstock, tak to tu kombinaci příjemně osvěžilo. :)
    Bárníček je úplnej model ♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ale v tý lahvičce mě tak uchvátil samostatně ale na nehtu ble, je to jasný bude jen černým laku nošený, protože tam je neskutečně krásný :) Bárník vám děkuje Tobě i Adri :)

      Vymazat
  2. Samotný se mi vůbec nelíbí, na černém podkladu už je to mnohem hezčí a nejhezčí je s Bárníkem:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky ne, je takový divný a nezáživný ale na černým, to už je jiná :)

      Vymazat
  3. Fakt jako vesmír :) Moc hezké na tom černém :)

    OdpovědětVymazat
  4. jéééé na černým podkladu je to naprostá dokonalost <3
    radost pohledět :))

    OdpovědětVymazat
  5. na tom tmavom podklade vyzerá úplne fantasticky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tmavých podkladech bude vždy vypadat božsky :)

      Vymazat