neděle 8. června 2014

Vodolepky z Born Pretty Store

Krásný sluneční den všem,

jako třetí a poslední věc, kterou jsem si vybrala z Born Pretty Store jsou vodolepky. Rozhodla  jsem se pro tyto vodolepky, které se na nehet snadno přenášejí a ani k tomu nemusíte potřebovat misku s vodu. Stačí sundat ochranou fólii a vybraný motiv nalepit na nehet. Pak následně vodu potřebovat budete. Můžete použit navlhčený hadřík nebo umístit pod tekoucí vodu. Chvíli počkáte a sundáte papír, motiv zůstane obtisknutý na nehtu.


Všechny nehty krom prsteníčku jsem nalakovala mým novým lakem Flormar č.424 a na prsteníček jsem použila bílou Gabriella Salvete č.148. Až to vše zaschlo přenesla vodolepku na nehet a zalakovala všechno top coatem.

Něco k vodolepce:

Je to moc malinké, sotva vám to vystačí na 2 nehty. Kdybyste je chtěly umístit na všechny nehty musíte toho nakoupit o mnoho více. Tento vzorek, co jsem dostala je jen na jednorázové použití.




Takže tady je verdikt jasný, jsem zklamaná velikostí a přitom ten motiv je tak krásný, že bych si ho klidně dala na všech 10 nehtů.Nadšená jsem ale z motivu a rychlostí přenesní na nehet.

Jdeme na fotečky:









Děkuji Born Pretty Store za poskytnutí produktu. A ještě zmíním slevový kód na 10% slevu z tohoto e-shopu a to je EJB10.


Mějte se krásně a užívejte si teplého počasí jako inspektor Barneby, než se nám to teploučko zkazí.


U vody jsem přišel o zuby, vypadly mi dolní špičáky protože přezubuji :D

8 komentářů:

  1. No tak tou velikostí bych taky byla zklamaná. Ale moc se mi líbí, jak jsi si s tím poradila, vypadá to moc pěkně, jak je to napříč. :) A Barneby roste jak z vody ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ta velikost je opravdu až hnusně malá :( ale jinak děkuji. Barney je lotr :D a roste teda pořádně a navíc je to pěknej žrout :DDD

      Vymazat
  2. U vodičky se mu muselo líbit, nehty jsou super nápad :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U vodičky se mu líbilo hlavně včera, byli jsme na jiným rybníku, kde je lepší přístup do vody. A děkuji :)

      Vymazat
  3. bože, se mi ty vodolepky hrozně líbí, ale jak říkáš ty... dost mi vadí ta velikost.

    Navíc bych nedoporučovala na to dávat vytvrzovač od four season... kompletně rozežral vzor :-(
    A při druhé aplikaci a nezalakování byl zase vzor za chvíli dole :-(

    Ale ty si to šalamounsky vyřešila a vydrží ti to na déle :-)

    Ten Flormar je povedený :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji vytvrzovač téhle značky nepoužívám. šla na to Sally Hansen Insta Dri a úplně v pohodě. Flormar pak bude i samostatně a díky Leni :)

      Vymazat
    2. já právě koupila a momentálně tu mám sally hansen,(Insta-dri), opi (start to finish), CC (0-60), FS (vytvrzovač), dekor (s uv), seche vite, flormar (ten rychleschnoucí)... a ještě tam je určitě něco... a tak zkouším, hodnotím a zrovna byl po ruce vytvrzovač :-( nadávám si za to ještě teď.

      A na ten flormar se těším, škoda, že nezvažují změnu lahviček.

      Vymazat
  4. Vzorek je teda malinký, ale jinak to vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat