čtvrtek 26. června 2014

Modro stříbrný nail art podle Baju

Ahoj všem,

jak už název vypovídá tímto nail artem jsem se nechala inspirovat u Baju z Nagellackmaniak.  Je u mě známé, že já a vymýšlení barevných kombinací nejde dohromady. Tudíž jsem ráda, že některé "obšlehnu" od vás, mé drahé lakomaniačky :D Musím uznat, že stříbrná s tímto odstínem modrém je vyloženě boží. Nail art jsem si vychutnávala každý den, než jsem ho odlakovala.


Na nail artu není nic těžkého. Malíček a prsteníček jsem nalakovala lakem Rimmel Space Dust Shooting Star a zbylé tři lakem p2 Never 2 Much. A na prostředníček jsem se pokoušela stříbrnou zdobičkou vytvořit motiv zebry. Zebra není dokonalá, jak bych si představovala ale je nositelná.


Snad omluvíte světelnost fotek ale podmínky nějak extra nepřály.










Výsledný efekt se mi moc líbil a já znovu děkuji Baju za takovou kombinaci barviček, fakt se Ti to holka povedlo.

No a závěrem, momentálně nemám u sebe svoji zrcadlovku. Včera jsem jí posílala do servisu Nikonu, takže nehty pravděpodobně nebudou zase delší dobu. Eventuelně bych mohla fotit malým kompaktem pokud by vám nevadila horší technická kvalita fotek, protože ten kompakt nemá tak kvalitní optiku jako zrcadlovka.

 Musím uznat, že jsem pěkně nervózní, jak ho u sebe nemám. Jak jsem zmínila včera jsem ho posílala poštou!!!! a pořád koukám na sledování zásilek a zatím se to z Ústí nehejbe, takže vůbec zase nemám jistotu, zda s tím zase něco neprovedly. Mám ho sice posílaný jako cenný balík a pojištěný ale i tak by mě to pěkně s prominutím nasralo, kdyby se s ním něco stalo. Dnešní doba je nějaká chudá na servisy fotoaparátů. Ptala jsem u nás v Teplicích a řekli mi, že dnes už se to jen posílá přímo do autorizovaných servisů. Takže já budu pěkně vynervovaná do té doby, než svého Nikonka budu držet v rukách. A zároveň doufám, že oprava nevyleze na moc penízků.


Tak se mějte príma a držte mi palce ať se mé oblíbené hračce nic vážného nestane.

12 komentářů:

  1. To je krásná barevná kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný Hani :) Tahle kombinace barev vytváří fakt hezký celek. No a držím palce, ať je Nikonek brzy doma a moc tě nezruinují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Romčo, mám pocit, že jsem Nikon nadobro ztratila viz. osobní FB :(

      Vymazat
  3. :-D jsem slavná, haha! Jsi hrozně hodná Hani a hlavně se ti to fakt děsně povedlo, já nějak pořád neumím ty zebrovaný proužky a tobě se povedly na jedničku ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. ďakujem za tip na takúto kombináciu, Hanka.
    mne sa vrátil môj fotoaparát pred dvomi týždňami domov. a to nemám zrkadlovku, no ale ani najlacnejší:-) fotila som zatiaľ starým malým kabelkovým, ono na druhý blog som inak ani nemohla, čakať sa nedalo, termíny nepustia :o) ale priznám sa, že som s ním nafotila aj nejaké nechty, snažila som sa z neho dostať maximum, ale rozlíšenie 14 megapixelov tiež nepustí :-D keď sa človek rozmazná lepšou kvalitou, ťažko s mu potom pozerá núdzové fotky :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suzi nemáš zač, už jsem začínala bát, že mi Nikona někde ztratili, protože se nehýbal ve sledování zásilek, dnes jsem koukala a už am něco naskočilo, tak uvidíme. Ale je fakt, že když si zvykneš na kvalitní fotky horko těžko přecházíš jen na malý kompakt :D

      Vymazat
  5. To jsou opravdu boží nehty, tahle kombinace je skvělá.

    Jak to vypadá s Nikonkem? Já jsem bez svého Canonka jak bez ruky a to ho nemám ještě tak dlouho :D Je pravda, že si člověk strašně rychle zvykne na tu kvalitu. Teď se chystáme jet k moři a přemýšlím, jestli si vemu jen náš malý rodinný kompakt nebo se potáhnu s brašnou, zrcadlovkou a dvouma objektivama.. Pak zas se bát to někam vzít, aby to někdo neukradl a nechat jen tak na pokoji mě taky děsí :D Ale zase ty fotky... u moře! :D Co si o tom myslíš ty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky tak už je konečně v servisu. Už jsem psala k tobě na blog, aby jsi ho vzala sebou, ty fotky se pak vyplatí v lepší kvalitě. Já taky byla nervózní aby to nikdo nevzal i z pokoje a naštěstí vše v pohodě.

      Vymazat
  6. Krásne nechtíky, skvelé fotky! :)
    Veľmi sa mi tvoj blog zapáčil, takže ťa idem hneď sledovať a tešiť sa na nové príspevky :)

    Na mojom blogu sa tiež rada venujem nail artu, budem rada ak ho navštíviš.
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu, tak se jdu hned juknout na tvůj blog, protože nehty a nail art mám moc ráda :)

      Vymazat