pátek 13. června 2014

Gabriella Salvete GLITTER 06 Lavender

Ahoj,

určitě už jste si všimli v drogériích, že Gabriella Salvete přišla opět s novými laky. Tentokráte nebylo žádné avízo a proto většina z nás byla dost překvapena, když jsme je poprvé viděli. Bylo mi jasné, že peněženka opět bude muset vydat peníze :D Prozatím jsem koupila 2 odstíny. Dnes uvidíte LAVENDER a někdy jindy zase SOGNO.


Objem laku je stejný jako u všech laků GS 11 ml, stejně tak jako štěteček. U těchto laků si musíte připlatit cca 90 Kč pokud nenatrefíte na akci cca 60 Kč.

A jak už vypovídá název GLITTER tak je lak složen pouze z glitrů v čiré tekutině. Malé glitry jsou ve stříbrné barvě s holografickým efektem, které jsou v menším množství. Naproti tomu modro-fialové jsou zastoupeny v hojnějším počtu. Nesmím zapomenout na to hlavní a to jsou větší glitry tvaru čtverce ve stříbrné barvě a jsou také holografické.



Lakování naprosto v pohodě. Pokud chcete mít nehty plně pokryty budete potřebovat více vrstev a to konkrétně 3 a více. A nebo tuto GLITTER kolekci můžete použít i jako efektové nadlaky. 

Schnutí je také poměrně blesková záležitost. Takže když spěcháte určitě se tento lak bude hodit. Ač je plný třpytek tak schnedost dohladka a ani nadlak není potřeba.

Výdrž bez podlaku a nadlaku u mě byla 4 dny, poté se začal jemně loupat na koncích. Není třeba odlakovávat pokud ho chcete déle nosit. Jenom přeláknete odlouplá místa a můžete si ho užívat  klidně dál.

Ovšem zato odlakování byl pro mě horor. Alobalovou metodu odmítám hlavně proto, že se mi s ní nechce crcat. Možná kdybych jí použila, tolik bych se s odlakováním  netrápila. Lak s acetonem měl co dělat aby to sundal.











Ve stínu

Ve stínu



Tak co už je máte taky a co vy na ně? Přeji hezký víkend :)

11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. pokud ti nebude vadit to odlakování tak proč ne :)

      Vymazat
  2. Je krásnej, ale mrzí mě to nekrytí, jako plně krycí by se mi líbil víc, ale zase takhle je variabilnější a třeba jedna vrstva na bílém by mohla vypadat super :)) A trochu si pošťourám, ale gramáž uvádí hmotnost, nikoli objem v ml .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za upozornění už je to opraveno .) Na tom bílem by to opravdu benuselo vypadat zle, zítra to zkusím na typ :)

      Vymazat
    2. Já souhlasím, taky se mi moc nelíbí to nekrytí. Kdyby byl plně krycí, uvažuju o nákupu, takhle mě neláká.

      Vymazat
  3. Mně se moc líbí, jak ho ty čtverečky tak jakoby odlišují. :) A to odlakovávání si nechci ani představovat. :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Je opravdu krásný, hlavně ty odlesky na slunci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi moc líbí, ale bohužel to odlakování mě odrazuje definitivně :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Mne vadi, ze nekryje, efektove beru jen, kdyz jsou vic unikatni.

    OdpovědětVymazat
  7. mě odrazuje to krytí, proto vůbec nevím, jestli jo a nebo ne :D

    OdpovědětVymazat
  8. ja sa priznávam, že ani tá cukríková kolekcia, ani toto ma nejako za srdce nechytili. v pondelok som síce bola odhodlaná, že aspoň fialový, ale nakoniec sa nič nekonalo. jednak sami to tu všetko kopí a nepocítila som potrebu mať ich ako to bolo pri pieskových. čo sa týka krytia, ja by som ich používala ako efektové a to mi stačia tie, ktoré mám

    OdpovědětVymazat