středa 4. prosince 2013

Výlet do Drážďan

Ahoj holky,

30 listopadu jsem spolu se ségrou vyrazila do Drážďan na nákupy pro Ježíška. Jako obvykle nic jsem nekoupila. Jen jsem ulovila 11 laků ale z toho už jsou 4 ks na cestě k novým domovům (repektive doufám, že už je holky mají) pro dvě lakomaniačky jako jsem já, že Nikolko a Romanko :D Doufám, že již  mohu zveřejnit článek a vy děvčata znáte obsah balíčku, jelikož nechci aby to tento post prozradil.

Ony holčiny každá věděla o jednom laku, který dostanou :) Samozřejmě jsem v Německu nemohla nechat pískové laky od p2, s Nikolkou si je obě chválíme a vím, že Romča nemá možnost jak si je opatřit, tak jsem musela vzít i pro ní na zkoušku.


Zlatý pískáč pro Nikolku, červený pro Romču a zbytek je můj :D Vzala jsem si  i jeden na zkoušku z edice Lost in Glitter.

Dále jsem koupila nějaký ten klasický buď krémový či se shimmerem. A tady holky nevěděly co dostanou. Doufám, že jsem se jim strefila do barvy a budou se jim láčky líbit.


Následující kousky jsem rozdělila následovně. Pro sebe jsem si nechala první tři zleva doprava. New i town se zabydlí u Nikolky a Free to be bude pobývat u Romči. Nejdříve jsem si chtěla Free to be nechat pro sebe ale nakonec jsem se rozhodla, že je docela podobný poslednímu úlovku.

No a již zmiňovaný poslední kousek, který jsem tam nemohla nechat je Nicole by O.P.I. Jelikož v parfumerii Douglas na ně měli velkou slevu z 8 Euro na 3. Bylo zcela jasné, že jeden musím mít. Většinu barev už byla vykoupena ale přesto mi jedna barva padla do oka a to mrazivá bledě modrá se shimmerem.


Flakónek  se mi tedy moc nepáčí, ale při výběru laku to u mne nehraje žádnou roli, protože si je kupuji dle barvy.

Toť vše nic jiného z kosmetiky jsem si nepřivezla, protože doma mám poměrně zásoby, které čekají na spotřebování.

A nakonec několik fotek z Drážďan, které jsem stihla pořídit.




















13 komentářů:

  1. Jee, to jsou pekny fotecky a jeste hezci laky... Tenhle clanek jsem touzebne cekavala a jak to tak vidim, prijedu snad s trmi vsemi piskaci :-) i ten lost in glitter.
    Meli v douglasu jeste nejake zajimavy slevy? Kosmetika...laky...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z kosmetiky, Leni, mají to Artdeco, Anatomicals, docela fajndekorativku BeYou a kosmetika I love... A mrkni do Kiko :P

      Vymazat
    2. Tak to ja to tedy vidim na ardevo a beyou... I kdyz i love znam, kdysi to prodavali v rossmannu, jestli se nepletu, mam tu pozustatek jejich zdobici francie, byla fajn.
      Kiko asi mrknu.
      Boze, uz vidim, jak ze mne budou vsichni silet :-) jeste, ze nas jede 7, cili 5 dospelych.

      Anatomicals mne nelaka, prijdou mi ty obaly jal pro slepce, navic jak znam sve deti... Ty produkty by driv skoncili jako alternativni pena do koupele na jedno pouziti... A.za tu cenu mi to prijde jako draha srandicka :-)

      Ja furt premyslim, ze bych z te p2 zkusila i dekorku. Hlavne co ja vyberu na lednovou giveaway, to je mi zahadou. Pulku uz mam doma nebo v oku :-)

      Vymazat
    3. Leni já koukala jen po lacích :D no a samozřejmě parfémy ale to je za stejnou cenu jak tady :) z KIKO se mi líbil duo chrome lak ten byl ale oželela jsem ho :)

      Vymazat
    4. na parfémy nekoukám, radši toaletní vody a těch mám ejhle dobře 20 :-D

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá na ty shimmer laky od p2, co jsou uprostřed :) Jinak flakónek Nicole by OPI se mi taky nějak nelíbí .) Láčky by se jinak hrozně rádi zabydlely, ale nějak se mi nikam nevejdou :D To já zase budu muset přeorganizovat krabice :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mela sis vzit brandnooz boxy, ty jsou prakticke a velike :-) na sysleni laku ideal :-)

      Vymazat
    2. To já taky jsem zvědavá, jen doufám, že nebudou pruhovat a i já už to nemám kam cpát. Už to dávám i do šuplíku u stolu :D

      Vymazat
  3. Tak to byl krásnej výlet. :) Mají to tam tak hezky nazdobený, to by na mě taky ta vánoční atmosféra už dýchla, ale je fakt, že jak jsem dneska rozbalovala ty láčky, tak už to bylo takový, když byly zabalený v tom papíře. :D Stejně jako Nikol asi i já budu muset nějak předělat "obydlí", protože už se to tam nechce vlézt :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky to jsme to dopracovaly co :D snad už se budu krotit :)))

      Vymazat
  4. Se picnu, tak krásné laky od p2 a tady se nedají sehnat :( Ty pískáče jsou všechny nádherný, nepískáče taky. Nejvíc jsem zvědavá na ten New in town, pač na ten jsem nenašla ani swatche :D Hezké nákupy Hani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned bych vyměnila She za p2!!! Hani tak na ten New in Town musíš popohnat Nikolku :D a děkuji

      Vymazat
    2. Přesně, She ať si strčí někam... I když na druhou stranu je to dobře pro mou peněženku, že jsou m p2 nedostupné :D

      Vymazat