neděle 15. prosince 2013

Vánoční zlatočervená kombinace (nevyvedeno dle mých představ)

Ahoj děvčata,

tak jsem byla přemluvena na FB, abych dílo zveřjnila. Musím však podotknout, že to není dle mých představ, tak jak jsem původně zamýšlela. Jelikož jsem dnes dopoledne nečekaně musela do práce, tak jsem si pak po práci s nehtíkama nemohla dlouho hrát. Musela jsem si vymyslet něco rychlého a chtěla jsem, aby to bylo trochu elegantní.

Napadla mě zlatočervená kombinace, tak jak to dělala Janelle s růžovou a stříbrnou ve svém videu :


Jenže chtít to mít podle svých představ a udělat to pak následně na nehtech, je oříšek. Určitě mi dáte za pravdu :)

Zvolila jsem jako základní barvu červenou krémovku Rimmel Ready, Aim Paint! A jako zlatou jsem zvolila nový lak od Sally Hansen Golden-I, který jsem avizovala na svém FB. Jenže opět jsem selhala, naďubkat hezky zlatý přechod jen štětečkem mi jaksi nešlo. To uvidíte i na fotkách a navíc focení s bleskem evokuje větší šerednost, než jak to ve zkutečnosti vypadá. Možná kdybych použila houbičku na vlastně jakýs takýs gradient, určitě bych udělala o hodně lépe než to patlat štětečkem. Všem jsem pak přetřela nadlakem a je to. Pojďme teď na ty fotky:





Pořád si říkám, jestli dělám dobře, že to zveřejňuji. Co říkáte na podivný výtvor? Příští neděli už bych měla mít víc času si s nehty vyhrát. Mějte hezký zbytek neděle.

9 komentářů:

  1. To dobře znám, člověk má něco v hlavě a ono to ne a ne vypadat tak, jak má. Ale vůbec bych se moc netrápila Hani, máš to pěkný a ono to dělat s tím štětečkem není žádná sranda. Po posledním pokusu zlatá-černá jsem fakt za houbičku, s tou by to šlo líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romčo, příště určitě na to půjdou s houbičkou.

      Vymazat
  2. Hani, náhodou to vypadá parádně a povedlo se. Asi půjdu mrknout slečně na video :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Videa té slečny vždy hltám, hlavně tu její kreativitu a moc děkuji :)

      Vymazat
  3. Je to náhodou super, já jednou něco podobného taky zkoušela a dopadlo to o hodně tragičtěji!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Adri, stejnak mi to stále na těch fotkách připadá ohavnější než ve zkutečnosti :D

      Vymazat
  4. Ahoj Hani, já oceňuju cokoliv, protože tohle jde mimo mé schopnosti. Já bych byla akorát shopná lakovat tím červeným nebo i zlatým, ale každým zvlášť.
    Moc se mi líbí ta zlatá. Některé jdou moc do žluta, ale tahle se zdá, že je ideální k bledé pleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Tutto moc děkuji :) dalo by se říci, že tohle jsou mé nail artové začátky. Razítky zvládám daleko lépe. A ano řekla bych, že tento láček bude ten TOP mezi zlatými :)

      Vymazat
  5. Je to veľmi pekné, moje nehty by pri pokuse o niečo takéto dopadli strašne...Nemám na to príliš nadanie :-)))

    Silvestrovský Giveaway od Papi Lapi

    OdpovědětVymazat