středa 16. října 2013

Ialyssos (Rhodes) okolí hotelu a pláž

Zdravím,

všechny příznivce krásného počasí. Protože několik dní bylo tak ošklivo, tak dnes si dáme trochu tepla z loňské dovolené na Rhodosu, kde jsem byla se ségruškou, kde jsme si udělaly pěknou dámskou jízdu. Bylo to fajn, líbilo se nám a na nic jsme si nemohly stěžovat :) Jak již jsem zmínila už jsem měla docela depku z toho počasí, tak aspoň takhle se vrátím zpět a chci se s vámi o to podělit. Letos jsem nikde nebyla ale příští rok plánuji Chorvatsko s bratránkem a jeho rodinkou, tak doufám, že nám to klapne.

V téhle části hotýlku jsme byly ubytovány (Hotel Filerimos Village)

V areálu hotelu

Takhle si žijí místní :)

Ibišek - krásné květy co?

Krásná bílá Bougainvillea a to jsem znala jen tu fialovou, ještě tam byla i oranžová 

Místní kozenky :)

Ještě jednou :D

Kopec Filerimos

Tohle můžu

Miluji moře

Byly jsme na návětrné čili severní straně ostrova tudíž samej surfing

Kousek místní flóry

Olivovníky

A kousek vesničky, ale mají to tam takové roztahané a dlouhé

Toť dnes vše, časem přidám fotky z údolí motýlů nebo přístavu Mandraki a taky města Rodos. Omlouvám se za ten copyright, ale nerada bych aby někdo kradl mé fotky. Mějte se hezky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat