pondělí 2. září 2013

Nfu Oh 65

Ahoj všem,

další holoušek z mé kolekce, který mám od Soničky :) ale je škoda, že tak pěkný lak dělá neplechu. Hlavně co se týče lakování a výdrže. Nic jiného bych mu nevytkla.

Lakování děs a hrůza pokud nemáte Aqua Base coat od stejné značky (Nfu Oh). Dělá lysiny, strašně rychle zasychá nepomůže kolikrát ani 2 či 3 vrstva. Na YouTube jsem zhlédla vychytávku a docela byla úspěšná. Je tam tip, že to chce vzít netoxické tekuté bílé lepidlo a použít ho jako podlak. Já si koupila lepidlo Pritt školák bez rozpouštědel a fígl vyzkoušela, jenže jsem ho rozředila vodou a tak to nebylo příliš efektní. Rozhodně se mi s tím lakovalo lépe, než kdybych použila svůj normální podlak. Příště zkusím lepidlo použít bez rozředění a když tak pak poreferuji.

Výdrž je také děsná, lakovala jsem v sobotu ráno a odpoledne už jsem měla odlouplé místa na nehtech a to i když jsem nanesla nadlak. Škoda, že tak pěkný lak a vůbec nespolupracuje. Holo laky od Color Clubu mi v pohodě vydrží 3 dny což považuji za dostačující. Ještě mě napadlo ho jedině zkusit na razítkování i když nejsem přesvědčena, že to bude v pohodě díky rychlému schnutí. Určitě se to dozvíte jestli razítkování s ním bude úspěšné. Tak a jdeme na fotky.









Mějte se fajn.

12 komentářů:

  1. Ježiš, ten je krásný!!! Snad jeden z nejhezčích modrých laků, který jsem kdy viděla :) Nfu jsem vždycky chtěla mít (nojono zajímavý flakónek), ale ta výdrž mě docela odradila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo flakonek je fajn i se mi dobře pracuje se štětečkem, ale ty vlastnosti...

      Vymazat
    2. Jak se ti drželo to víčko? :)

      Vymazat
    3. Moc dobře :) rozhodně líp než od Chiny Glaze, to úplně nesnáším :D ale láčky mají krásný

      Vymazat
  2. je teda úplně nádherný, ale ty jeho vlastnosti jsou tedy dost na tečku...

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherný. Asi bych ho milovala a nenáviděla zároveň..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám i já :) na jednu stranu jak je krásný bych ho mohla nosit každou chvíli ale za ty vlastnosti bych ho nejradši hodila do koše :D ale to mu stejně neudělám :)))

      Vymazat
  4. Odstín je moc krásný Hani, já teď blázním po modrých, ale ty holoušky ještě nemám - tak krásná barva a tolik zlobí - to fakt naštve... Krásný den - měj se hezky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko jsme na podobné vlně odstínu tyrkys, mint, zeleno-modrá. Kdybys chtěla zkusit holoušek tak bych doporučila ten Color Club ale teď je otázkou, jak by držel tobě :) každýmu prostě sedne něco jiného

      Vymazat
  5. Barevně dokonalost a můj dřívější nedosažitelný lakovací sen, naštěstí jsem mezitím načetla dost recenzí ne nepodobných té tvé a po Nfuáčcích toužit přestala :) Škoda jich, tak krásné holografy moc značek nemá.. ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl urcite tah společnosti, ze když člověk nemá ten jejich specialni podlak, aby delal takovou neplechu, aby lide jeste utratili za ten Acqua Base coat :D a stejnak muj nejoblibenejsi holousek je Nubar Reclaim <3

      Vymazat