neděle 4. srpna 2013

Flormar č. 432

Další kousek od Flormaru, který vlastním je č. 432. Barvička je tmavě purpurová (tak nějak bych ji asi popsala, kolikrát mám problémy definovat barvu) Je obohacený holo shimmerem. Barva je krásně sytá, má skvělý šmrnc. Určitě bude ideální na podzim a zimu.

Co se týče vlastností je moc dobře pigmentovaný, takže šikovnějším bude stačit jedna silnější vrstva. Já dávala dvě slabší. Co do konzistence, je akorát. V první vrstvě drobátko pruhoval ale opravdu jen velmi málo. Následující vrstva všechno spraví a v té syté barvě se to ztratí.

Schnutí dobrý průměr. Obecně laky od Flormaru mi schnou moc dobře cca 15 minut.






Máte rády takové výrazné a syté barvy?

4 komentáře:

  1. výrazné barvy mi nevadí, syté mám ráda.. ale fialovou, tu mám vůbec nejradši:) o to víc se mi tento lak líbí.. a tvým nehtům sluší:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo to je skvělá fialová :))) Mám na nehtech Beyond a... ježiš ten je krásný :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je bombový! Nebráním se výrazným barvám, teď mám hodně tmavě modrý L'oréal, taky vhodnější na ten podzim.

    OdpovědětVymazat