neděle 12. května 2013

Color Club - Eternal Beauty

Další z mé holo trojice od Color Clubu je Eternal Beauty. Beyond bude jako poslední, Nikol určitě promine. Já už již zmíněný Beyond měla na ruce, ale zrovna nesvítil punťa. Budete si muset počkat na sluníčko. Eternal Beauty by se dal přeložit jako věčná krása a myslím, že si tohle jméno zaslouží. Z těchto 3 laků bude asi můj favorit, ne že by se mi Kismet a Beyond nelíbil, ale fialová barva je moje srdcovka. Konzistence je středně hustá, což mě zrovna moc nenadchlo, schne poměrně rychle. Holo efekt je dost silný a také se mi z těchto holo laků líbí nejvíce. No a jako obvykle, teď spousta fotek :)










Přeji hezký zbytek neděle a já jdu koukat na hokej :)

10 komentářů:

  1. Tak ten je opravdu nádherný!!

    OdpovědětVymazat
  2. Nikol nemá co promíjet :) Je krásný a jak! Pěkně se ti ho povedlo nafotit :) Měj se hezky Haničko :)

    OdpovědětVymazat
  3. I think Eternal Beauty is my favourite of the Color Club holographic polishes, it really does deserve its name :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherný! Taky si na něj brousím zuby :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný, tolik fotek si zaslouží :)

    OdpovědětVymazat
  6. No tak tenhle je ještě hezčí! Tohle je můj favorit!!

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný holograf a máš ho krásně nafocený ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je prostě kouzelný lak - ta duha je úžasná, moc se Ti povedlo to nafotit, já kolikrát mám tolik práce pořádně nafotit odstíny :-) Holografy ještě vůbec nemám, ale ten mě fakt okouzlil :)

    OdpovědětVymazat